Якщо ви хочете скасувати або перенести зустріч, нас потрібно повідомити щонайменше за 3 (три) робочі години від початку зустрічі.
Наприклад, якщо ваша зустріч запланована на 12:00–16:00, ми повинні отримати сповіщення до 9:00 того самого дня. Якщо ви телефонуєте в неробочий час, будь ласка, НЕ ЗАЛИШАЙТЕ ГОЛОСОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ. Сервісний дзвінок можна скасувати лише за допомогою живого агента, і код скасування буде надано вам по телефону.
Недотримання нашої політики скасування призведе до зниженої вартості дзвінка в службу підтримки в розмірі 125 канадських доларів + податок.
Оплату необхідно здійснити протягом 24 років після початкового призначення.
Наші професійні техніки та персонал готові допомогти!